Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 3. Standardy obsługi

Amazon budował swoją potęgę, kierując się dewizą, że klient jest najważniejszy, dlatego podobnych standardów wymaga od wszystkich sprzedawców. Jeśli rozważasz sprzedaż za pośrednictwem tego marketplace’u, odpowiedz sobie na pytanie, czy Twoja firma jest w stanie zapewnić obsługę klienta najwyższej jakości w kilku językach 365 dni w roku. Jeżeli nie, mogą czekać Cię nieprzyjemne konsekwencje.

Sprzedaż na Amazonie w praktyce. Część 3. Standardy obsługi

Amazon budował swoją potęgę, kierując się dewizą, że klient jest najważniejszy, dlatego podobnych standardów wymaga od wszystkich sprzedawców. Jeśli rozważasz sprzedaż za pośrednictwem tego marketplace’u, odpowiedz sobie na pytanie, czy Twoja firma jest w stanie zapewnić obsługę klienta najwyższej jakości w kilku językach 365 dni w roku. Jeżeli nie, mogą czekać Cię nieprzyjemne konsekwencje.
Amazon budował swoją potęgę, kierując się dewizą, że klient jest najważniejszy, dlatego podobnych standardów wymaga od wszystkich sprzedawców. Jeśli rozważasz sprzedaż za pośrednictwem tego marketplace’u, odpowiedz sobie na pytanie, czy Twoja firma jest w stanie zapewnić obsługę klienta najwyższej jakości w kilku językach 365 dni w roku. Jeżeli nie, mogą czekać Cię nieprzyjemne konsekwencje.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę