Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Sprzedać za wszelką cenę? Jak z głową prezentować ceny i stosować promocje oraz kody rabatowe w e-sklepie

Do zakupu w sklepie internetowym może zachęcić wiele czynników. Liczą się renoma marki, sposób prezentacji produktu, różnorodność oferty lub po prostu zaufanie do konkretnego miejsca (pozytywne wcześniejsze doświadczenia zakupowe). Sprawdź, jakie są dobre i złe praktyki prezentowania cen i rabatów w e-commerce, aby przyciągnąć uwagę klienta i przekonać go do złożenia zamówienia.

Sprzedać za wszelką cenę? Jak z głową prezentować ceny i stosować promocje oraz kody rabatowe w e-sklepie

Do zakupu w sklepie internetowym może zachęcić wiele czynników. Liczą się renoma marki, sposób prezentacji produktu, różnorodność oferty lub po prostu zaufanie do konkretnego miejsca (pozytywne wcześniejsze doświadczenia zakupowe). Sprawdź, jakie są dobre i złe praktyki prezentowania cen i rabatów w e-commerce, aby przyciągnąć uwagę klienta i przekonać go do złożenia zamówienia.
Do zakupu w sklepie internetowym może zachęcić wiele czynników. Liczą się renoma marki, sposób prezentacji produktu, różnorodność oferty lub po prostu zaufanie do konkretnego miejsca (pozytywne wcześniejsze doświadczenia zakupowe). Sprawdź, jakie są dobre i złe praktyki prezentowania cen i rabatów w e-commerce, aby przyciągnąć uwagę klienta i przekonać go do złożenia zamówienia.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę