Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Sen o porzuconym koszyku. Jak przeprowadzić audyt procesu zakupowego w e-sklepie

Miałam sen. Klient e-sklepu wybrał produkty o dużej wartości, wrzucił je do koszyka i nagle, bez ostrzeżenia... po prostu go porzucił. Czy Ciebie też prześladują takie koszmary, wizje smutnych, samotnych koszyków, czekających w nieskończoność na swoich właścicieli? Jeśli tak, przeprowadź audyt procesu zakupowego. Dowiedz się, dlaczego kupujący rezygnują z dokonania transakcji i jak możesz rozwiązać ten problem.

Sen o porzuconym koszyku. Jak przeprowadzić audyt procesu zakupowego w e-sklepie

Miałam sen. Klient e-sklepu wybrał produkty o dużej wartości, wrzucił je do koszyka i nagle, bez ostrzeżenia... po prostu go porzucił. Czy Ciebie też prześladują takie koszmary, wizje smutnych, samotnych koszyków, czekających w nieskończoność na swoich właścicieli? Jeśli tak, przeprowadź audyt procesu zakupowego. Dowiedz się, dlaczego kupujący rezygnują z dokonania transakcji i jak możesz rozwiązać ten problem.
Miałam sen. Klient e-sklepu wybrał produkty o dużej wartości, wrzucił je do koszyka i nagle, bez ostrzeżenia... po prostu go porzucił. Czy Ciebie też prześladują takie koszmary, wizje smutnych, samotnych koszyków, czekających w nieskończoność na swoich właścicieli? Jeśli tak, przeprowadź audyt procesu zakupowego. Dowiedz się, dlaczego kupujący rezygnują z dokonania transakcji i jak możesz rozwiązać ten problem.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę