Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Reklama mobile-first – najlepsze praktyki w zakresie SEO, Google Ads i Facebook Ads

Smartfony, tablety oraz wszechobecny internet mobilny pomagają w szybszym podejmowaniu decyzji zakupowych, ale też wymuszają wiele zmian na właścicielach sklepów internetowych, wcześniej skoncentrowanych na promocji wersji desktopowych swoich serwisów.

Reklama mobile-first – najlepsze praktyki w zakresie SEO, Google Ads i Facebook Ads

Smartfony, tablety oraz wszechobecny internet mobilny pomagają w szybszym podejmowaniu decyzji zakupowych, ale też wymuszają wiele zmian na właścicielach sklepów internetowych, wcześniej skoncentrowanych na promocji wersji desktopowych swoich serwisów.
Smartfony, tablety oraz wszechobecny internet mobilny pomagają w szybszym podejmowaniu decyzji zakupowych, ale też wymuszają wiele zmian na właścicielach sklepów internetowych, wcześniej skoncentrowanych na promocji wersji desktopowych swoich serwisów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę