Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Rabat – stolica Maroka, skuteczne narzędzie w walce o klienta, a może przyczyna utraty rentowności biznesu?

Dzisiejszy handel (nie tylko internetowy) to w dużych i średnich firmach ciągła pogoń za realizacją planów sprzedaży, a w mniejszych – po prostu dążenie do sprzedania jak najwięcej. Skuteczna i umiejętnie prowadzona polityka rabatowa może być (i niejednokrotnie jest) narzędziem służącym osiągnięciu tych celów, na równi z kampaniami marketingowymi czy innymi akcjami promocyjnymi.

Rabat – stolica Maroka, skuteczne narzędzie w walce o klienta, a może przyczyna utraty rentowności biznesu?

Dzisiejszy handel (nie tylko internetowy) to w dużych i średnich firmach ciągła pogoń za realizacją planów sprzedaży, a w mniejszych – po prostu dążenie do sprzedania jak najwięcej. Skuteczna i umiejętnie prowadzona polityka rabatowa może być (i niejednokrotnie jest) narzędziem służącym osiągnięciu tych celów, na równi z kampaniami marketingowymi czy innymi akcjami promocyjnymi.
Dzisiejszy handel (nie tylko internetowy) to w dużych i średnich firmach ciągła pogoń za realizacją planów sprzedaży, a w mniejszych – po prostu dążenie do sprzedania jak najwięcej. Skuteczna i umiejętnie prowadzona polityka rabatowa może być (i niejednokrotnie jest) narzędziem służącym osiągnięciu tych celów, na równi z kampaniami marketingowymi czy innymi akcjami promocyjnymi.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę