Sprawdź najnowszy numer

Dochodowy e-commerce w 2021 roku

Zobacz numer

Quick wins, czyli jak zwiększyć konwersję nawet o 68%

Najwięksi gracze na rynku, tacy jak Google, Facebook czy Zalando, regularnie korygują działania i wprowadzają drobne zmiany w swoich produktach i na swoich stronach, zamiast poddawać je całkowitym metamorfozom. Dzięki takiemu podejściu klienci łatwiej adaptują się do nowego, a usprawnienia przynoszą zamierzony wzrost konwersji.

Quick wins, czyli jak zwiększyć konwersję nawet o 68%

Najwięksi gracze na rynku, tacy jak Google, Facebook czy Zalando, regularnie korygują działania i wprowadzają drobne zmiany w swoich produktach i na swoich stronach, zamiast poddawać je całkowitym metamorfozom. Dzięki takiemu podejściu klienci łatwiej adaptują się do nowego, a usprawnienia przynoszą zamierzony wzrost konwersji.
Najwięksi gracze na rynku, tacy jak Google, Facebook czy Zalando, regularnie korygują działania i wprowadzają drobne zmiany w swoich produktach i na swoich stronach, zamiast poddawać je całkowitym metamorfozom. Dzięki takiemu podejściu klienci łatwiej adaptują się do nowego, a usprawnienia przynoszą zamierzony wzrost konwersji.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę