Nowy numer!

Jak sprzedawać online za granicą? Przeczytaj nowy numer

Zobacz spis treści

Pokonaj barierę językową i otwórz się na zagranicznych klientów

Zastanawiasz się, co zrobić, żeby sprzedawać produkty lub usługi klientom poza Polską? Przetłumaczenie strony internetowej na język obcy może nie wystarczyć. Sprawdź, jak powinien przebiegać proces jej lokalizacji i jak stworzyć obcojęzyczną ofertę, która trafi do serc i umysłów zagranicznej grupy docelowej.

Pokonaj barierę językową i otwórz się na zagranicznych klientów

Zastanawiasz się, co zrobić, żeby sprzedawać produkty lub usługi klientom poza Polską? Przetłumaczenie strony internetowej na język obcy może nie wystarczyć. Sprawdź, jak powinien przebiegać proces jej lokalizacji i jak stworzyć obcojęzyczną ofertę, która trafi do serc i umysłów zagranicznej grupy docelowej.
Zastanawiasz się, co zrobić, żeby sprzedawać produkty lub usługi klientom poza Polską? Przetłumaczenie strony internetowej na język obcy może nie wystarczyć. Sprawdź, jak powinien przebiegać proces jej lokalizacji i jak stworzyć obcojęzyczną ofertę, która trafi do serc i umysłów zagranicznej grupy docelowej.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę