Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Advertisement

Pokaż mi swój sklep, a powiem Ci, kim jesteś – rzecz o komunikatach wysyłanych do dostawców

Każdy właściciel e-biznesu wie, że atrakcyjna oferta, przyjazny interfejs i skuteczna promocja to sposób na zwiększenie sprzedaży, a także zbudowanie lojalności klientów i siły marki. Nie każdy zdaje sobie jednak sprawę, że te aspekty jego sklepu są również analizowane przez potencjalnych dostawców, którzy starają się znaleźć dla siebie optymalny kanał dotarcia do grupy docelowej.

Pokaż mi swój sklep, a powiem Ci, kim jesteś – rzecz o komunikatach wysyłanych do dostawców

Każdy właściciel e-biznesu wie, że atrakcyjna oferta, przyjazny interfejs i skuteczna promocja to sposób na zwiększenie sprzedaży, a także zbudowanie lojalności klientów i siły marki. Nie każdy zdaje sobie jednak sprawę, że te aspekty jego sklepu są również analizowane przez potencjalnych dostawców, którzy starają się znaleźć dla siebie optymalny kanał dotarcia do grupy docelowej.
Każdy właściciel e-biznesu wie, że atrakcyjna oferta, przyjazny interfejs i skuteczna promocja to sposób na zwiększenie sprzedaży, a także zbudowanie lojalności klientów i siły marki. Nie każdy zdaje sobie jednak sprawę, że te aspekty jego sklepu są również analizowane przez potencjalnych dostawców, którzy starają się znaleźć dla siebie optymalny kanał dotarcia do grupy docelowej.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę