Najnowszy magazyn już jest!

Popraw E-commerce B2B i stwórz politykę zwrotów i reklamacji e-sklepu!

Zobacz więcej

Omnicommerce – sprzedawaj tak, jak lubią kupować klienci

Klienci chcą kupować tak, jak lubią – wygodnie, szybko, w dowolnym miejscu i wybranym czasie. Wraz z ewolucją ich zachowań pojawiają się nowe modele biznesowe, które skupiają się na jak najuważniejszym słuchaniu i jak najdokładniejszym zaspokajaniu ich potrzeb, niezależnie od kanału sprzedażowego. Przekonaj się, na czym polega strategia omnicommerce i w jaki sposób marki mogą ją wykorzystać w praktyce.

Omnicommerce – sprzedawaj tak, jak lubią kupować klienci

Klienci chcą kupować tak, jak lubią – wygodnie, szybko, w dowolnym miejscu i wybranym czasie. Wraz z ewolucją ich zachowań pojawiają się nowe modele biznesowe, które skupiają się na jak najuważniejszym słuchaniu i jak najdokładniejszym zaspokajaniu ich potrzeb, niezależnie od kanału sprzedażowego. Przekonaj się, na czym polega strategia omnicommerce i w jaki sposób marki mogą ją wykorzystać w praktyce.
Klienci chcą kupować tak, jak lubią – wygodnie, szybko, w dowolnym miejscu i wybranym czasie. Wraz z ewolucją ich zachowań pojawiają się nowe modele biznesowe, które skupiają się na jak najuważniejszym słuchaniu i jak najdokładniejszym zaspokajaniu ich potrzeb, niezależnie od kanału sprzedażowego. Przekonaj się, na czym polega strategia omnicommerce i w jaki sposób marki mogą ją wykorzystać w praktyce.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę