Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Okazja bez rabatu, czyli jak wykorzystywać alternatywne techniki sprzedaży w e-commerce

W sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i internetowej są takie miesiące, w których zewsząd zalewają nas słowa: „wyprzedaż!”, „promocja!”, „rabat!”. Wielu klientów czeka właśnie na te okresy, przez co są one dla firm czasem wzmożonych obrotów. Nie jest tajemnicą, że rabaty i promocje zwiększają sprzedaż. Ale czy to dobra długoterminowa strategia, czy tylko tania krótkookresowa sztuczka?

Okazja bez rabatu, czyli jak wykorzystywać alternatywne techniki sprzedaży w e-commerce

W sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i internetowej są takie miesiące, w których zewsząd zalewają nas słowa: „wyprzedaż!”, „promocja!”, „rabat!”. Wielu klientów czeka właśnie na te okresy, przez co są one dla firm czasem wzmożonych obrotów. Nie jest tajemnicą, że rabaty i promocje zwiększają sprzedaż. Ale czy to dobra długoterminowa strategia, czy tylko tania krótkookresowa sztuczka?
W sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i internetowej są takie miesiące, w których zewsząd zalewają nas słowa: „wyprzedaż!”, „promocja!”, „rabat!”. Wielu klientów czeka właśnie na te okresy, przez co są one dla firm czasem wzmożonych obrotów. Nie jest tajemnicą, że rabaty i promocje zwiększają sprzedaż. Ale czy to dobra długoterminowa strategia, czy tylko tania krótkookresowa sztuczka?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę