Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Okazja bez rabatu, czyli jak wykorzystywać alternatywne techniki sprzedaży w e-commerce

W sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i internetowej są takie miesiące, w których zewsząd zalewają nas słowa: „wyprzedaż!”, „promocja!”, „rabat!”. Wielu klientów czeka właśnie na te okresy, przez co są one dla firm czasem wzmożonych obrotów. Nie jest tajemnicą, że rabaty i promocje zwiększają sprzedaż. Ale czy to dobra długoterminowa strategia, czy tylko tania krótkookresowa sztuczka?

Okazja bez rabatu, czyli jak wykorzystywać alternatywne techniki sprzedaży w e-commerce

W sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i internetowej są takie miesiące, w których zewsząd zalewają nas słowa: „wyprzedaż!”, „promocja!”, „rabat!”. Wielu klientów czeka właśnie na te okresy, przez co są one dla firm czasem wzmożonych obrotów. Nie jest tajemnicą, że rabaty i promocje zwiększają sprzedaż. Ale czy to dobra długoterminowa strategia, czy tylko tania krótkookresowa sztuczka?
W sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i internetowej są takie miesiące, w których zewsząd zalewają nas słowa: „wyprzedaż!”, „promocja!”, „rabat!”. Wielu klientów czeka właśnie na te okresy, przez co są one dla firm czasem wzmożonych obrotów. Nie jest tajemnicą, że rabaty i promocje zwiększają sprzedaż. Ale czy to dobra długoterminowa strategia, czy tylko tania krótkookresowa sztuczka?