Nowy numer!

Zwiększaj sprzedaż dzięki strategii omnichannelowej.

Zobacz spis treści

Obyś żył w ciekawych czasach.
Najważniejsze e-trendy roku 2019

Rok 2018 był zdecydowanie dobrym rokiem dla e-commerce. Nie tylko uniknęliśmy szczególnych załamań rynkowych, lecz także udowodniliśmy rozpasanemu offline’owi, że nadal jesteśmy w stanie zwiększać swój udział w retailu. W USA obecnie już ponad 10% zakupów detalicznych jest realizowanych online, w Polsce lada moment osiągniemy podobny pułap, a w Chinach licznik przebił już magiczne 20%. Co więcej, wszelkie znaki na niebie i ziemi, wraz z tajemniczymi istotami znanymi jako analitycy, wskazują, że trend wzrostu będzie się nadal utrzymywał. Konkretnie w ujęciu globalnym rynek e-commerce ma rosnąć o ok. 15% rok do roku. Nasuwa się więc pytanie, jakie będą technologiczno-operacyjne kamienie milowe rozwoju branży w 2019 i kolejnych latach.

Obyś żył w ciekawych czasach.
Najważniejsze e-trendy roku 2019

Rok 2018 był zdecydowanie dobrym rokiem dla e-commerce. Nie tylko uniknęliśmy szczególnych załamań rynkowych, lecz także udowodniliśmy rozpasanemu offline’owi, że nadal jesteśmy w stanie zwiększać swój udział w retailu. W USA obecnie już ponad 10% zakupów detalicznych jest realizowanych online, w Polsce lada moment osiągniemy podobny pułap, a w Chinach licznik przebił już magiczne 20%. Co więcej, wszelkie znaki na niebie i ziemi, wraz z tajemniczymi istotami znanymi jako analitycy, wskazują, że trend wzrostu będzie się nadal utrzymywał. Konkretnie w ujęciu globalnym rynek e-commerce ma rosnąć o ok. 15% rok do roku. Nasuwa się więc pytanie, jakie będą technologiczno-operacyjne kamienie milowe rozwoju branży w 2019 i kolejnych latach.
Rok 2018 był zdecydowanie dobrym rokiem dla e-commerce. Nie tylko uniknęliśmy szczególnych załamań rynkowych, lecz także udowodniliśmy rozpasanemu offline’owi, że nadal jesteśmy w stanie zwiększać swój udział w retailu. W USA obecnie już ponad 10% zakupów detalicznych jest realizowanych online, w Polsce lada moment osiągniemy podobny pułap, a w Chinach licznik przebił już magiczne 20%. Co więcej, wszelkie znaki na niebie i ziemi, wraz z tajemniczymi istotami znanymi jako analitycy, wskazują, że trend wzrostu będzie się nadal utrzymywał. Konkretnie w ujęciu globalnym rynek e-commerce ma rosnąć o ok. 15% rok do roku. Nasuwa się więc pytanie, jakie będą technologiczno-operacyjne kamienie milowe rozwoju branży w 2019 i kolejnych latach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę