Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Obsługa klienta na Allegro – 8 wskazówek, które mogą uratować Twoją sprzedaż

Sprzedaż na Allegro wymaga przestrzegania standardów i bycia czujnym całą dobę. Każdy negatywny komentarz, każda nierozwiązana dyskusja, zbyt wolne odpisanie na wiadomość czy wysłanie paczki z jednodniowym opóźnieniem mogą mieć konsekwencje w postaci obniżenia ratingu sprzedawcy, a nawet w szczególnych sytuacjach grozić blokadą konta. Jak sprostać tym wyzwaniom?

Obsługa klienta na Allegro – 8 wskazówek, które mogą uratować Twoją sprzedaż

Sprzedaż na Allegro wymaga przestrzegania standardów i bycia czujnym całą dobę. Każdy negatywny komentarz, każda nierozwiązana dyskusja, zbyt wolne odpisanie na wiadomość czy wysłanie paczki z jednodniowym opóźnieniem mogą mieć konsekwencje w postaci obniżenia ratingu sprzedawcy, a nawet w szczególnych sytuacjach grozić blokadą konta. Jak sprostać tym wyzwaniom?
Sprzedaż na Allegro wymaga przestrzegania standardów i bycia czujnym całą dobę. Każdy negatywny komentarz, każda nierozwiązana dyskusja, zbyt wolne odpisanie na wiadomość czy wysłanie paczki z jednodniowym opóźnieniem mogą mieć konsekwencje w postaci obniżenia ratingu sprzedawcy, a nawet w szczególnych sytuacjach grozić blokadą konta. Jak sprostać tym wyzwaniom?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę