Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Obsługa klienta – fundament strategii wzrostu w e-commerce

Ponad połowa Polaków deklaruje, że robi zakupy w sieci. Stale rosnąca liczba osób dokonujących zakupów online przekłada się na coraz większe zainteresowanie dużych marek tym segmentem rynku, a w związku z tym wzrasta konkurencja. Dodatkowo zanim klienci wrzucą coś do wirtualnego koszyka, sumiennie odrabiają lekcje. Stają się sceptycznymi detektywami, którym nie umknie żadne uchybienie e-sklepu. Wymusza to na przedsiębiorcach konieczność szybkiej adaptacji do nowych warunków.

Obsługa klienta – fundament strategii wzrostu w e-commerce

Ponad połowa Polaków deklaruje, że robi zakupy w sieci. Stale rosnąca liczba osób dokonujących zakupów online przekłada się na coraz większe zainteresowanie dużych marek tym segmentem rynku, a w związku z tym wzrasta konkurencja. Dodatkowo zanim klienci wrzucą coś do wirtualnego koszyka, sumiennie odrabiają lekcje. Stają się sceptycznymi detektywami, którym nie umknie żadne uchybienie e-sklepu. Wymusza to na przedsiębiorcach konieczność szybkiej adaptacji do nowych warunków.
Ponad połowa Polaków deklaruje, że robi zakupy w sieci. Stale rosnąca liczba osób dokonujących zakupów online przekłada się na coraz większe zainteresowanie dużych marek tym segmentem rynku, a w związku z tym wzrasta konkurencja. Dodatkowo zanim klienci wrzucą coś do wirtualnego koszyka, sumiennie odrabiają lekcje. Stają się sceptycznymi detektywami, którym nie umknie żadne uchybienie e-sklepu. Wymusza to na przedsiębiorcach konieczność szybkiej adaptacji do nowych warunków.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę