Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Nowe oblicze e-retailu – Amazon 2020

Przejście klientów z fazy „mieć” do fazy „być” wywołało w branży handlowej spore zamieszanie. Świat podbija Amazon – gracz, który ustanowił nową globalną jakość zakupów. Dla Jeffa Bezosa nie jest ważny produkt. Najważniejszy jest klient – i relacja z nim. Na czym polegają siła i skuteczność amerykańskiego giganta?

Nowe oblicze e-retailu – Amazon 2020

Przejście klientów z fazy „mieć” do fazy „być” wywołało w branży handlowej spore zamieszanie. Świat podbija Amazon – gracz, który ustanowił nową globalną jakość zakupów. Dla Jeffa Bezosa nie jest ważny produkt. Najważniejszy jest klient – i relacja z nim. Na czym polegają siła i skuteczność amerykańskiego giganta?
Przejście klientów z fazy „mieć” do fazy „być” wywołało w branży handlowej spore zamieszanie. Świat podbija Amazon – gracz, który ustanowił nową globalną jakość zakupów. Dla Jeffa Bezosa nie jest ważny produkt. Najważniejszy jest klient – i relacja z nim. Na czym polegają siła i skuteczność amerykańskiego giganta?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę