Prenumerata drukowana i elektroniczna

Magazyn E-commerce w Praktyce to pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zobacz więcej

Nie pytaj, co platforma B2B może zrobić dla Ciebie. Spytaj, jak ją skutecznie zaprojektować.

E-sklepy przeznaczone dla klientów detalicznych są coraz ładniejsze, coraz bardziej funkcjonalne, oferują coraz lepsze doświadczenia zakupowe i jest o nich coraz głośniej. To powoduje, że bariera wejścia na rynek staje się coraz wyższa, nowi gracze dają z siebie coraz więcej, przez co wzmaga się konkurencja i koło się zamyka (ku uciesze użytkowników końcowych). Niestety tego inspirującego „coraz” brakuje w e-handlu B2B. Platformy przeznaczone dla klientów biznesowych wciąż bardzo odbiegają od standardów B2C. To dla Ciebie szansa. Możesz dzięki temu osiągnąć stabilną przewagę konkurencyjną.

Nie pytaj, co platforma B2B może zrobić dla Ciebie. Spytaj, jak ją skutecznie zaprojektować.

E-sklepy przeznaczone dla klientów detalicznych są coraz ładniejsze, coraz bardziej funkcjonalne, oferują coraz lepsze doświadczenia zakupowe i jest o nich coraz głośniej. To powoduje, że bariera wejścia na rynek staje się coraz wyższa, nowi gracze dają z siebie coraz więcej, przez co wzmaga się konkurencja i koło się zamyka (ku uciesze użytkowników końcowych). Niestety tego inspirującego „coraz” brakuje w e-handlu B2B. Platformy przeznaczone dla klientów biznesowych wciąż bardzo odbiegają od standardów B2C. To dla Ciebie szansa. Możesz dzięki temu osiągnąć stabilną przewagę konkurencyjną.
E-sklepy przeznaczone dla klientów detalicznych są coraz ładniejsze, coraz bardziej funkcjonalne, oferują coraz lepsze doświadczenia zakupowe i jest o nich coraz głośniej. To powoduje, że bariera wejścia na rynek staje się coraz wyższa, nowi gracze dają z siebie coraz więcej, przez co wzmaga się konkurencja i koło się zamyka (ku uciesze użytkowników końcowych). Niestety tego inspirującego „coraz” brakuje w e-handlu B2B. Platformy przeznaczone dla klientów biznesowych wciąż bardzo odbiegają od standardów B2C. To dla Ciebie szansa. Możesz dzięki temu osiągnąć stabilną przewagę konkurencyjną.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę