Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Newsletterowe rekomendacje, z których korzysta 85% kupujących. Przepis na skuteczny e-mail marketing od drtusz.pl

Zakładam, że w 2021 r. już nikogo nie trzeba przekonywać do stosowania personalizacji czy segmentacji użytkowników w e-mail marketingu. Pozostaje pytanie, jak robić to skutecznie. W poniższym artykule przedstawię, jak radzimy sobie z tym w DrTusz.pl.

Newsletterowe rekomendacje, z których korzysta 85% kupujących. Przepis na skuteczny e-mail marketing od drtusz.pl

Zakładam, że w 2021 r. już nikogo nie trzeba przekonywać do stosowania personalizacji czy segmentacji użytkowników w e-mail marketingu. Pozostaje pytanie, jak robić to skutecznie. W poniższym artykule przedstawię, jak radzimy sobie z tym w DrTusz.pl.
Zakładam, że w 2021 r. już nikogo nie trzeba przekonywać do stosowania personalizacji czy segmentacji użytkowników w e-mail marketingu. Pozostaje pytanie, jak robić to skutecznie. W poniższym artykule przedstawię, jak radzimy sobie z tym w DrTusz.pl.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę