Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Teoria leniwego mózgu, pamięć kelnera, efekt piku i końca – odkrycia dotyczące działania naszego umysłu oraz wrodzone lenistwo poznawcze mózgu można wykorzystać do wzmocnienia skuteczności działań marketingowych oraz efektywności e-commerce.

Neuronauka w e-commerce

Teoria leniwego mózgu, pamięć kelnera, efekt piku i końca – odkrycia dotyczące działania naszego umysłu oraz wrodzone lenistwo poznawcze mózgu można wykorzystać do wzmocnienia skuteczności działań marketingowych oraz efektywności e-commerce.
Teoria leniwego mózgu, pamięć kelnera, efekt piku i końca – odkrycia dotyczące działania naszego umysłu oraz wrodzone lenistwo poznawcze mózgu można wykorzystać do wzmocnienia skuteczności działań marketingowych oraz efektywności e-commerce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę