Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Najważniejsze są wyniki, a nie to, żeby być zapracowanym po uszy

Sezonowość prezentowa jest motorem napędowym czekoladowego biznesu, nadaje rytm działaniom marketingowym, mobilizuje cały zespół w kluczowych momentach i pozwala mu odpocząć w chwilach między specjalnymi okazjami. Z tego artykułu dowiesz się, jak z sezonowością radzi sobie od kilkunastu lat Chocolissimo.pl – jeden z największych sklepów online z czekoladą w Europie.

Najważniejsze są wyniki, a nie to, żeby być zapracowanym po uszy

Sezonowość prezentowa jest motorem napędowym czekoladowego biznesu, nadaje rytm działaniom marketingowym, mobilizuje cały zespół w kluczowych momentach i pozwala mu odpocząć w chwilach między specjalnymi okazjami. Z tego artykułu dowiesz się, jak z sezonowością radzi sobie od kilkunastu lat Chocolissimo.pl – jeden z największych sklepów online z czekoladą w Europie.
Sezonowość prezentowa jest motorem napędowym czekoladowego biznesu, nadaje rytm działaniom marketingowym, mobilizuje cały zespół w kluczowych momentach i pozwala mu odpocząć w chwilach między specjalnymi okazjami. Z tego artykułu dowiesz się, jak z sezonowością radzi sobie od kilkunastu lat Chocolissimo.pl – jeden z największych sklepów online z czekoladą w Europie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę