Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Najczęściej popełniane błędy w marketingu sklepów internetowych i jak im zaradzić

„Połowa pieniędzy, jakie wydaję na reklamę, jest zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem która” – wydawać by się mogło, że to znane powiedzenie Johna Wanamakera straci na aktualności w czasach, w których stale mierzymy, testujemy i optymalizujemy wszystkie działania marketingowe. Tymczasem mimo dostępu do większej liczby narzędzi i powszechnej zgody co do tego, że marketing musi się opierać na danych, nawet doświadczonym marketerom zdarza się popełniać kosztowne błędy.

Najczęściej popełniane błędy w marketingu sklepów internetowych i jak im zaradzić

„Połowa pieniędzy, jakie wydaję na reklamę, jest zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem która” – wydawać by się mogło, że to znane powiedzenie Johna Wanamakera straci na aktualności w czasach, w których stale mierzymy, testujemy i optymalizujemy wszystkie działania marketingowe. Tymczasem mimo dostępu do większej liczby narzędzi i powszechnej zgody co do tego, że marketing musi się opierać na danych, nawet doświadczonym marketerom zdarza się popełniać kosztowne błędy.
„Połowa pieniędzy, jakie wydaję na reklamę, jest zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem która” – wydawać by się mogło, że to znane powiedzenie Johna Wanamakera straci na aktualności w czasach, w których stale mierzymy, testujemy i optymalizujemy wszystkie działania marketingowe. Tymczasem mimo dostępu do większej liczby narzędzi i powszechnej zgody co do tego, że marketing musi się opierać na danych, nawet doświadczonym marketerom zdarza się popełniać kosztowne błędy.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę