Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Maszyna do sprzedawania, czyli czatbot z ludzką twarzą

Dla klientów ważne są relacje, indywidualne podejście, spersonalizowana oferta. Dla sprzedawców liczą się oszczędności i kolejne produkty znikające z magazynu, słowem: wyniki. Jak pogodzić tak skrajne potrzeby? To proste: zautomatyzować sprzedaż za pomocą czatbota. Rezultaty takich działań zachwycają. Pod warunkiem że uda się uniknąć prostych błędów i tchnąć w maszynę ludzkiego ducha.

Maszyna do sprzedawania, czyli czatbot z ludzką twarzą

Dla klientów ważne są relacje, indywidualne podejście, spersonalizowana oferta. Dla sprzedawców liczą się oszczędności i kolejne produkty znikające z magazynu, słowem: wyniki. Jak pogodzić tak skrajne potrzeby? To proste: zautomatyzować sprzedaż za pomocą czatbota. Rezultaty takich działań zachwycają. Pod warunkiem że uda się uniknąć prostych błędów i tchnąć w maszynę ludzkiego ducha.
Dla klientów ważne są relacje, indywidualne podejście, spersonalizowana oferta. Dla sprzedawców liczą się oszczędności i kolejne produkty znikające z magazynu, słowem: wyniki. Jak pogodzić tak skrajne potrzeby? To proste: zautomatyzować sprzedaż za pomocą czatbota. Rezultaty takich działań zachwycają. Pod warunkiem że uda się uniknąć prostych błędów i tchnąć w maszynę ludzkiego ducha.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę