Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Marketing automation – wszystko jest dla ludzi

Marketing automation jest dziś odmieniane przez wszystkie e-commerce’owe przypadki. Nic dziwnego – pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów i zdobyć zaufanie nowych, docenić powracających i wyróżnić lojalnych, a nawet obudzić uśpionych. Choć automatyzacja marketingu może się wydawać skomplikowana, to w rzeczywistości opiera się na prostych mechanizmach: poznaniu klienta, personalizacji oferty i komunikacji oraz pozostaniu w kontakcie.

Marketing automation – wszystko jest dla ludzi

Marketing automation jest dziś odmieniane przez wszystkie e-commerce’owe przypadki. Nic dziwnego – pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów i zdobyć zaufanie nowych, docenić powracających i wyróżnić lojalnych, a nawet obudzić uśpionych. Choć automatyzacja marketingu może się wydawać skomplikowana, to w rzeczywistości opiera się na prostych mechanizmach: poznaniu klienta, personalizacji oferty i komunikacji oraz pozostaniu w kontakcie.
Marketing automation jest dziś odmieniane przez wszystkie e-commerce’owe przypadki. Nic dziwnego – pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów i zdobyć zaufanie nowych, docenić powracających i wyróżnić lojalnych, a nawet obudzić uśpionych. Choć automatyzacja marketingu może się wydawać skomplikowana, to w rzeczywistości opiera się na prostych mechanizmach: poznaniu klienta, personalizacji oferty i komunikacji oraz pozostaniu w kontakcie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę