Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Łukasz Bojar: Nieustannie przekraczać lokalne standardy w każdym regionie świata

„Kluczem jest zawsze odpowiednie edukowanie, utrzymywanie wysokich standardów oraz delegowanie uprawnień dla osób pracujących na swoich lokalnych rynkach, tak aby mogły działać szybko. To właśnie szybkość reakcji i udzielania odpowiedzi klientowi stanowi najcenniejszą wartość w dzisiejszych czasach” – o globalnej sprzedaży i obsłudze klienta opowiada Łukasz Bojar, członek zarządu w międzynarodowej grupie Senetic SA, docierającej do klientów w ponad 150 krajach.

Łukasz Bojar: Nieustannie przekraczać lokalne standardy w każdym regionie świata

„Kluczem jest zawsze odpowiednie edukowanie, utrzymywanie wysokich standardów oraz delegowanie uprawnień dla osób pracujących na swoich lokalnych rynkach, tak aby mogły działać szybko. To właśnie szybkość reakcji i udzielania odpowiedzi klientowi stanowi najcenniejszą wartość w dzisiejszych czasach” – o globalnej sprzedaży i obsłudze klienta opowiada Łukasz Bojar, członek zarządu w międzynarodowej grupie Senetic SA, docierającej do klientów w ponad 150 krajach.
„Kluczem jest zawsze odpowiednie edukowanie, utrzymywanie wysokich standardów oraz delegowanie uprawnień dla osób pracujących na swoich lokalnych rynkach, tak aby mogły działać szybko. To właśnie szybkość reakcji i udzielania odpowiedzi klientowi stanowi najcenniejszą wartość w dzisiejszych czasach” – o globalnej sprzedaży i obsłudze klienta opowiada Łukasz Bojar, członek zarządu w międzynarodowej grupie Senetic SA, docierającej do klientów w ponad 150 krajach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę