Najnowszy numer!

Dowiedz się jak robić skuteczny marketing i promować e-sklep.

Zobacz numer

Logistyka – niedoceniana piąta kolumna e-commerce

Przez to, że 19 lat temu założyłem platformę sklepów IAI, otrzymałem przywilej obserwowania wdrożeń tysięcy sklepów internetowych. Przyglądałem się m.in. temu, na czym koncentrują się osoby odpowiedzialne za te projekty lub ich właściciele. Zazwyczaj było to tylko kilka obszarów, głównie tych „miękkich”, takich jak wygląd sklepu, SEO, marketing. Pozyskiwanie zamówień i maksymalizacja konwersji są ważnymi kwestiami, ale to nie wszystko.
E-commerce to przecież biznes polegający na dostarczaniu towarów.

Logistyka – niedoceniana piąta kolumna e-commerce

Przez to, że 19 lat temu założyłem platformę sklepów IAI, otrzymałem przywilej obserwowania wdrożeń tysięcy sklepów internetowych. Przyglądałem się m.in. temu, na czym koncentrują się osoby odpowiedzialne za te projekty lub ich właściciele. Zazwyczaj było to tylko kilka obszarów, głównie tych „miękkich”, takich jak wygląd sklepu, SEO, marketing. Pozyskiwanie zamówień i maksymalizacja konwersji są ważnymi kwestiami, ale to nie wszystko.
E-commerce to przecież biznes polegający na dostarczaniu towarów.
Przez to, że 19 lat temu założyłem platformę sklepów IAI, otrzymałem przywilej obserwowania wdrożeń tysięcy sklepów internetowych. Przyglądałem się m.in. temu, na czym koncentrują się osoby odpowiedzialne za te projekty lub ich właściciele. Zazwyczaj było to tylko kilka obszarów, głównie tych „miękkich”, takich jak wygląd sklepu, SEO, marketing. Pozyskiwanie zamówień i maksymalizacja konwersji są ważnymi kwestiami, ale to nie wszystko.
E-commerce to przecież biznes polegający na dostarczaniu towarów.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę