Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

„Lajwy wyprzedażowe” na Bdsklep.pl

– Po prostu musieliśmy to przetestować. W niecały miesiąc wygenerowaliśmy ponad milion organicznego zasięgu – o „lajwach wyprzedażowych” organizowanych przez Bdsklep.pl opowiada Katarzyna Pura, dyrektor ds. marketingu sklepu.

„Lajwy wyprzedażowe” na Bdsklep.pl

– Po prostu musieliśmy to przetestować. W niecały miesiąc wygenerowaliśmy ponad milion organicznego zasięgu – o „lajwach wyprzedażowych” organizowanych przez Bdsklep.pl opowiada Katarzyna Pura, dyrektor ds. marketingu sklepu.
– Po prostu musieliśmy to przetestować. W niecały miesiąc wygenerowaliśmy ponad milion organicznego zasięgu – o „lajwach wyprzedażowych” organizowanych przez Bdsklep.pl opowiada Katarzyna Pura, dyrektor ds. marketingu sklepu.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę