Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Kawa na ławę, czyli w customer experience nie ma dróg na skróty

Jak zostać lovebrandem? Spoiler alert: cieplejsze uczucia należy żywić przede wszystkim do klientów. Customer experience to nie pluszowy miś, ale relacja, której często nie da się zwyczajnie zamknąć w utartej ścieżce… zakupowej. Poznaj zasady, którymi kieruje się kawowa marka Coffeedesk z Kołobrzegu.

Kawa na ławę, czyli w customer experience nie ma dróg na skróty

Jak zostać lovebrandem? Spoiler alert: cieplejsze uczucia należy żywić przede wszystkim do klientów. Customer experience to nie pluszowy miś, ale relacja, której często nie da się zwyczajnie zamknąć w utartej ścieżce… zakupowej. Poznaj zasady, którymi kieruje się kawowa marka Coffeedesk z Kołobrzegu.
Jak zostać lovebrandem? Spoiler alert: cieplejsze uczucia należy żywić przede wszystkim do klientów. Customer experience to nie pluszowy miś, ale relacja, której często nie da się zwyczajnie zamknąć w utartej ścieżce… zakupowej. Poznaj zasady, którymi kieruje się kawowa marka Coffeedesk z Kołobrzegu.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę