Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jesteśmy tam, gdzie klient, i spełniamy jego oczekiwania

DrTusz jest marką bardzo aktywną w mediach społecznościowych. Nie tylko ze względu na działania marketingowe, ale przede wszystkim z myślą o klientach. Będąc tam, gdzie oni, jesteśmy zawsze w gotowości, by odpowiedzieć na ich zapytania związane z drukowaniem. O ile to możliwe, rozwiązujemy sprawę od ręki, bez odsyłania klienta do innych osób czy konieczności zmiany kanału kontaktu.

Jesteśmy tam, gdzie klient, i spełniamy jego oczekiwania

DrTusz jest marką bardzo aktywną w mediach społecznościowych. Nie tylko ze względu na działania marketingowe, ale przede wszystkim z myślą o klientach. Będąc tam, gdzie oni, jesteśmy zawsze w gotowości, by odpowiedzieć na ich zapytania związane z drukowaniem. O ile to możliwe, rozwiązujemy sprawę od ręki, bez odsyłania klienta do innych osób czy konieczności zmiany kanału kontaktu.
DrTusz jest marką bardzo aktywną w mediach społecznościowych. Nie tylko ze względu na działania marketingowe, ale przede wszystkim z myślą o klientach. Będąc tam, gdzie oni, jesteśmy zawsze w gotowości, by odpowiedzieć na ich zapytania związane z drukowaniem. O ile to możliwe, rozwiązujemy sprawę od ręki, bez odsyłania klienta do innych osób czy konieczności zmiany kanału kontaktu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę