Zamów prenumeratę w dobrej cenie

Pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zamów w niższej cenie

Jeśli nie trafiasz z ofertą do klienta, to może czas na segmentację?

Zdarza się, że pomimo atrakcyjnych cen w sklepie, dobrego towaru na wirtualnych półkach i pieniędzy włożonych w promocję nie można osiągnąć satysfakcjonującego poziomu konwersji. Kiedy sprzedaż pozwala pokryć bieżące wydatki, nie można mówić o tragedii, ale co wtedy, gdy w kolejnym miesiącu sklep jest pod kreską?

Jeśli nie trafiasz z ofertą do klienta, to może czas na segmentację?

Zdarza się, że pomimo atrakcyjnych cen w sklepie, dobrego towaru na wirtualnych półkach i pieniędzy włożonych w promocję nie można osiągnąć satysfakcjonującego poziomu konwersji. Kiedy sprzedaż pozwala pokryć bieżące wydatki, nie można mówić o tragedii, ale co wtedy, gdy w kolejnym miesiącu sklep jest pod kreską?
Zdarza się, że pomimo atrakcyjnych cen w sklepie, dobrego towaru na wirtualnych półkach i pieniędzy włożonych w promocję nie można osiągnąć satysfakcjonującego poziomu konwersji. Kiedy sprzedaż pozwala pokryć bieżące wydatki, nie można mówić o tragedii, ale co wtedy, gdy w kolejnym miesiącu sklep jest pod kreską?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę