Prenumerata drukowana i elektroniczna

Magazyn E-commerce w Praktyce to pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zobacz więcej

Jakie pszczoły, taki miód. Sprzedaż na marketplace’ach a rozwoju sklepu internetowego

Ile jest chińskich przysłów i powiedzeń? Nie mam pojęcia. Znam za to doskonale liczbę zamówień, które jednego dnia zrealizował chiński marketplace – 821 mln. Alibaba robi wrażenie, podobnie jak inne tego typu platformy e-commerce. Nastał czas nieograniczonych, teoretycznie i praktycznie, możliwości ekspansji rodzimych sklepów internetowych na rynki światowe. Czy uda się wykorzystać tę szansę?

Jakie pszczoły, taki miód. Sprzedaż na marketplace’ach a rozwoju sklepu internetowego

Ile jest chińskich przysłów i powiedzeń? Nie mam pojęcia. Znam za to doskonale liczbę zamówień, które jednego dnia zrealizował chiński marketplace – 821 mln. Alibaba robi wrażenie, podobnie jak inne tego typu platformy e-commerce. Nastał czas nieograniczonych, teoretycznie i praktycznie, możliwości ekspansji rodzimych sklepów internetowych na rynki światowe. Czy uda się wykorzystać tę szansę?
Ile jest chińskich przysłów i powiedzeń? Nie mam pojęcia. Znam za to doskonale liczbę zamówień, które jednego dnia zrealizował chiński marketplace – 821 mln. Alibaba robi wrażenie, podobnie jak inne tego typu platformy e-commerce. Nastał czas nieograniczonych, teoretycznie i praktycznie, możliwości ekspansji rodzimych sklepów internetowych na rynki światowe. Czy uda się wykorzystać tę szansę?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę