Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Jak zorganizować proces obsługi klienta w e-commerce?

Koniec roku to w e-commerce gorący okres. Ostatni kwartał od lat generuje największe obroty i przychody. Black Friday, Cyber Monday i zakupy przedświąteczne to też wyzwanie dla właści-cieli sklepów internetowych. W jaki sposób zagwarantować wysoką jakość obsługi klienta w tym czasie?

Jak zorganizować proces obsługi klienta w e-commerce?

Koniec roku to w e-commerce gorący okres. Ostatni kwartał od lat generuje największe obroty i przychody. Black Friday, Cyber Monday i zakupy przedświąteczne to też wyzwanie dla właści-cieli sklepów internetowych. W jaki sposób zagwarantować wysoką jakość obsługi klienta w tym czasie?
Koniec roku to w e-commerce gorący okres. Ostatni kwartał od lat generuje największe obroty i przychody. Black Friday, Cyber Monday i zakupy przedświąteczne to też wyzwanie dla właści-cieli sklepów internetowych. W jaki sposób zagwarantować wysoką jakość obsługi klienta w tym czasie?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę