Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jak zgodnie z trendami zautomatyzować obsługę klientów

Z jednej strony obsługa klienta stała się prostsza, ponieważ klienci są bardziej świadomi, wyedukowani i sami szukają odpowiedzi na stronie internetowej (dlatego tak ważne jest, aby mieć odpowiednio przygotowaną bazę wiedzy i FAQ). Z drugiej – właśnie ta większa świadomość sprawia, że mają oni wobec marek, a w związku z tym wobec obsługi klienta, coraz wyższe oczekiwania. Jak im sprostać?

Jak zgodnie z trendami zautomatyzować obsługę klientów

Z jednej strony obsługa klienta stała się prostsza, ponieważ klienci są bardziej świadomi, wyedukowani i sami szukają odpowiedzi na stronie internetowej (dlatego tak ważne jest, aby mieć odpowiednio przygotowaną bazę wiedzy i FAQ). Z drugiej – właśnie ta większa świadomość sprawia, że mają oni wobec marek, a w związku z tym wobec obsługi klienta, coraz wyższe oczekiwania. Jak im sprostać?
Z jednej strony obsługa klienta stała się prostsza, ponieważ klienci są bardziej świadomi, wyedukowani i sami szukają odpowiedzi na stronie internetowej (dlatego tak ważne jest, aby mieć odpowiednio przygotowaną bazę wiedzy i FAQ). Z drugiej – właśnie ta większa świadomość sprawia, że mają oni wobec marek, a w związku z tym wobec obsługi klienta, coraz wyższe oczekiwania. Jak im sprostać?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę