Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Klienci od święta – klientami na lata. Jak zdobyć miłość i długotrwałą lojalność konsumentów korzystających z okazjonalnych akcji sprzedażowych

Końcówka roku, Halloween, zmiana pory roku, szkoła, czy Boże Narodzenie i sylwester – te i inne okoliczności stwarzają mnóstwo okazji do zaoferowania klientom nowych produktów i usług. Jak sprawić, by okazjonalni klienci weszli w trwałą relację z Tobą oraz kupowali w Twoim e-sklepie nie tylko od święta, lecz także na co dzień – żeby chętnie do niego powracali?

Klienci od święta – klientami na lata. Jak zdobyć miłość i długotrwałą lojalność konsumentów korzystających z okazjonalnych akcji sprzedażowych

Końcówka roku, Halloween, zmiana pory roku, szkoła, czy Boże Narodzenie i sylwester – te i inne okoliczności stwarzają mnóstwo okazji do zaoferowania klientom nowych produktów i usług. Jak sprawić, by okazjonalni klienci weszli w trwałą relację z Tobą oraz kupowali w Twoim e-sklepie nie tylko od święta, lecz także na co dzień – żeby chętnie do niego powracali?
Końcówka roku, Halloween, zmiana pory roku, szkoła, czy Boże Narodzenie i sylwester – te i inne okoliczności stwarzają mnóstwo okazji do zaoferowania klientom nowych produktów i usług. Jak sprawić, by okazjonalni klienci weszli w trwałą relację z Tobą oraz kupowali w Twoim e-sklepie nie tylko od święta, lecz także na co dzień – żeby chętnie do niego powracali?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę