Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jak zbudować sprawnie działający zespół obsługi klienta w sklepie internetowym

Stworzenie sprawnie działającego zespołu obsługującego klientów na pierwszym froncie zaczyna być coraz większym wyzwaniem. I wcale nie mam tu na myśli braku chętnych do pracy: przeciwnie, chętnych jest bardzo dużo, natomiast kandydatów naprawdę nadających się do tej pracy – już zdecydowanie mniej. Na przykładzie Chocolissimo pokażę, jak zbudować dobry dział obsługi klienta w e-commerce.

Jak zbudować sprawnie działający zespół obsługi klienta w sklepie internetowym

Stworzenie sprawnie działającego zespołu obsługującego klientów na pierwszym froncie zaczyna być coraz większym wyzwaniem. I wcale nie mam tu na myśli braku chętnych do pracy: przeciwnie, chętnych jest bardzo dużo, natomiast kandydatów naprawdę nadających się do tej pracy – już zdecydowanie mniej. Na przykładzie Chocolissimo pokażę, jak zbudować dobry dział obsługi klienta w e-commerce.
Stworzenie sprawnie działającego zespołu obsługującego klientów na pierwszym froncie zaczyna być coraz większym wyzwaniem. I wcale nie mam tu na myśli braku chętnych do pracy: przeciwnie, chętnych jest bardzo dużo, natomiast kandydatów naprawdę nadających się do tej pracy – już zdecydowanie mniej. Na przykładzie Chocolissimo pokażę, jak zbudować dobry dział obsługi klienta w e-commerce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę