Prenumerata drukowana i elektroniczna

Magazyn E-commerce w Praktyce to pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zobacz więcej

Jak zarobić na frytkach, sprzedając hamburgera, czyli podstawy strategii cenowej w sklepie internetowym

Dawno, dawno temu, na początku tego wieku przepis na zyskowny e-commerce był prosty: uruchomić sklep internetowy z popularnymi produktami, zaproponować je taniej niż w sklepach stacjonarnych i zająć się promocją. Zazwyczaj ceny sprzedaży obliczano za pomocą prostej formuły: cena zakupu + x% marży. A ta była mniejsza niż w sklepach tradycyjnych z powodu niższych kosztów funkcjonowania – braku czynszu i konieczności inwestycji w towar na półkach. Klienci, zachęcani dużo większym wyborem produktów i sporymi oszczędnościami, kupowali chętnie, a interes świetnie się kręcił. To już niestety przeszłość…

Jak zarobić na frytkach, sprzedając hamburgera, czyli podstawy strategii cenowej w sklepie internetowym

Dawno, dawno temu, na początku tego wieku przepis na zyskowny e-commerce był prosty: uruchomić sklep internetowy z popularnymi produktami, zaproponować je taniej niż w sklepach stacjonarnych i zająć się promocją. Zazwyczaj ceny sprzedaży obliczano za pomocą prostej formuły: cena zakupu + x% marży. A ta była mniejsza niż w sklepach tradycyjnych z powodu niższych kosztów funkcjonowania – braku czynszu i konieczności inwestycji w towar na półkach. Klienci, zachęcani dużo większym wyborem produktów i sporymi oszczędnościami, kupowali chętnie, a interes świetnie się kręcił. To już niestety przeszłość…
Dawno, dawno temu, na początku tego wieku przepis na zyskowny e-commerce był prosty: uruchomić sklep internetowy z popularnymi produktami, zaproponować je taniej niż w sklepach stacjonarnych i zająć się promocją. Zazwyczaj ceny sprzedaży obliczano za pomocą prostej formuły: cena zakupu + x% marży. A ta była mniejsza niż w sklepach tradycyjnych z powodu niższych kosztów funkcjonowania – braku czynszu i konieczności inwestycji w towar na półkach. Klienci, zachęcani dużo większym wyborem produktów i sporymi oszczędnościami, kupowali chętnie, a interes świetnie się kręcił. To już niestety przeszłość…

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę