Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jak wykorzystać business model canvas do zdobycia serc klientów e-commerce

Doświadczenia klienta i jego skuteczna obsługa w e-commerce to bez wątpienia obszar, który od wielu lat znacząco wpływa na sukces (lub porażkę) większości sklepów internetowych czy platform online świadczących wiele rodzajów usług. Znaczenie CX rośnie każdego roku w tempie wykładniczym, a ostatnie zmiany zachowań konsumenckich oraz struktury rynku e-handlu z powodu pandemii koronawirusa zdecydowanie tę pozycję umocniły.

Jak wykorzystać business model canvas do zdobycia serc klientów e-commerce

Doświadczenia klienta i jego skuteczna obsługa w e-commerce to bez wątpienia obszar, który od wielu lat znacząco wpływa na sukces (lub porażkę) większości sklepów internetowych czy platform online świadczących wiele rodzajów usług. Znaczenie CX rośnie każdego roku w tempie wykładniczym, a ostatnie zmiany zachowań konsumenckich oraz struktury rynku e-handlu z powodu pandemii koronawirusa zdecydowanie tę pozycję umocniły.
Doświadczenia klienta i jego skuteczna obsługa w e-commerce to bez wątpienia obszar, który od wielu lat znacząco wpływa na sukces (lub porażkę) większości sklepów internetowych czy platform online świadczących wiele rodzajów usług. Znaczenie CX rośnie każdego roku w tempie wykładniczym, a ostatnie zmiany zachowań konsumenckich oraz struktury rynku e-handlu z powodu pandemii koronawirusa zdecydowanie tę pozycję umocniły.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę