Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Jak w polskim e-commerce odkryć błękitny ocean?

Niezależnie od skali działania, branży i rodzaju asortymentu oraz budżetu na rozwój sklepy internetowe oferują podobne produkty w porównywalnych cenach. Większość stara się zarządzać użytecznością witryny, marketingiem, szybkością realizacji zamówień, cenami dostaw i jakością obsługi konsumentów. Niemal wszystkie łączy model sprzedaży, w którym codzienne funkcjonowanie polega na pozyskiwaniu klientów, a następnie utrzymywaniu ich lojalności i motywowaniu ich do składania kolejnych zamówień.

Jak w polskim e-commerce odkryć błękitny ocean?

Niezależnie od skali działania, branży i rodzaju asortymentu oraz budżetu na rozwój sklepy internetowe oferują podobne produkty w porównywalnych cenach. Większość stara się zarządzać użytecznością witryny, marketingiem, szybkością realizacji zamówień, cenami dostaw i jakością obsługi konsumentów. Niemal wszystkie łączy model sprzedaży, w którym codzienne funkcjonowanie polega na pozyskiwaniu klientów, a następnie utrzymywaniu ich lojalności i motywowaniu ich do składania kolejnych zamówień.
Niezależnie od skali działania, branży i rodzaju asortymentu oraz budżetu na rozwój sklepy internetowe oferują podobne produkty w porównywalnych cenach. Większość stara się zarządzać użytecznością witryny, marketingiem, szybkością realizacji zamówień, cenami dostaw i jakością obsługi konsumentów. Niemal wszystkie łączy model sprzedaży, w którym codzienne funkcjonowanie polega na pozyskiwaniu klientów, a następnie utrzymywaniu ich lojalności i motywowaniu ich do składania kolejnych zamówień.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę