Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Jak w pełni wykorzystać potencjał darmowej dostawy

Darmowa dostawa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w e-commerce. Według badań sama magia słowa „darmowa” w informacjach o dostawie produktu sprawia, że jest on postrzegany jako o wiele atrakcyjniejszy niż ten sam przedmiot w niższej cenie, ale z odpłatną wysyłką, nawet jeśli finalna kwota transakcji jest taka sama.

Jak w pełni wykorzystać potencjał darmowej dostawy

Darmowa dostawa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w e-commerce. Według badań sama magia słowa „darmowa” w informacjach o dostawie produktu sprawia, że jest on postrzegany jako o wiele atrakcyjniejszy niż ten sam przedmiot w niższej cenie, ale z odpłatną wysyłką, nawet jeśli finalna kwota transakcji jest taka sama.
Darmowa dostawa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w e-commerce. Według badań sama magia słowa „darmowa” w informacjach o dostawie produktu sprawia, że jest on postrzegany jako o wiele atrakcyjniejszy niż ten sam przedmiot w niższej cenie, ale z odpłatną wysyłką, nawet jeśli finalna kwota transakcji jest taka sama.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę