Już jest nowy numer!

Zwiększ zyski z mobile e-commerce i podkręć sprzedaż w modelu subskrypcyjnym!

Zobacz więcej

Jak przygotować e-mailing mobile friendly na szóstkę

Mark Zuckerberg w 2010 r. stwierdził, że e-mail umarł. Tymczasem w 2019 r. według statystyk 65-80% wiadomości otwieranych jest na smartfonach. Poznaj wskazówki, dzięki którym będziesz mieć pewność, że Twoje newslettery są przyjazne dla użytkowników mobilnych.

Jak przygotować e-mailing mobile friendly na szóstkę

Mark Zuckerberg w 2010 r. stwierdził, że e-mail umarł. Tymczasem w 2019 r. według statystyk 65-80% wiadomości otwieranych jest na smartfonach. Poznaj wskazówki, dzięki którym będziesz mieć pewność, że Twoje newslettery są przyjazne dla użytkowników mobilnych.
Mark Zuckerberg w 2010 r. stwierdził, że e-mail umarł. Tymczasem w 2019 r. według statystyk 65-80% wiadomości otwieranych jest na smartfonach. Poznaj wskazówki, dzięki którym będziesz mieć pewność, że Twoje newslettery są przyjazne dla użytkowników mobilnych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę