Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jak dzięki technologii ogarnąć piki sprzedażowe

W świecie handlu online dla większości sprzedawców najważniejszym czasem w roku jest ostatni kwartał, czyli tzw. golden quarter. W okresie od października do grudnia kumulują się kluczowe cykliczne wydarzenia napędzające odsłony stron i sprzedaż – Halloween, Singles’ Day i Black Friday, odbywający się w ostatni piątek listopada, po którym następuje Cyber Monday, a następnie okres przygotowań do Bożego Narodzenia i Nowy Rok. Z jakimi wyzwaniami wiąże się gwałtowny wzrost odsłon strony internetowej i jak się do tego przygotować?

Jak dzięki technologii ogarnąć piki sprzedażowe

W świecie handlu online dla większości sprzedawców najważniejszym czasem w roku jest ostatni kwartał, czyli tzw. golden quarter. W okresie od października do grudnia kumulują się kluczowe cykliczne wydarzenia napędzające odsłony stron i sprzedaż – Halloween, Singles’ Day i Black Friday, odbywający się w ostatni piątek listopada, po którym następuje Cyber Monday, a następnie okres przygotowań do Bożego Narodzenia i Nowy Rok. Z jakimi wyzwaniami wiąże się gwałtowny wzrost odsłon strony internetowej i jak się do tego przygotować?
W świecie handlu online dla większości sprzedawców najważniejszym czasem w roku jest ostatni kwartał, czyli tzw. golden quarter. W okresie od października do grudnia kumulują się kluczowe cykliczne wydarzenia napędzające odsłony stron i sprzedaż – Halloween, Singles’ Day i Black Friday, odbywający się w ostatni piątek listopada, po którym następuje Cyber Monday, a następnie okres przygotowań do Bożego Narodzenia i Nowy Rok. Z jakimi wyzwaniami wiąże się gwałtowny wzrost odsłon strony internetowej i jak się do tego przygotować?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę