Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jak Coupang stał się Amazonem Korei Południowej

W marcu Coupang wszedł na amerykańską giełdę NYSE. Firma, nazywana często Amazonem Korei Południowej, powstała w 2010 r. Już 10 lat później z jej usług korzystało 14,8 mln Koreańczyków (tj. 31% populacji robiącej zakupy online), a sprzedaż wynosiła 12 mld dol. (wzrost o 90,8% względem 2019 r.). Co wpłynęło na sukces platformy?

Jak Coupang stał się Amazonem Korei Południowej

W marcu Coupang wszedł na amerykańską giełdę NYSE. Firma, nazywana często Amazonem Korei Południowej, powstała w 2010 r. Już 10 lat później z jej usług korzystało 14,8 mln Koreańczyków (tj. 31% populacji robiącej zakupy online), a sprzedaż wynosiła 12 mld dol. (wzrost o 90,8% względem 2019 r.). Co wpłynęło na sukces platformy?
W marcu Coupang wszedł na amerykańską giełdę NYSE. Firma, nazywana często Amazonem Korei Południowej, powstała w 2010 r. Już 10 lat później z jej usług korzystało 14,8 mln Koreańczyków (tj. 31% populacji robiącej zakupy online), a sprzedaż wynosiła 12 mld dol. (wzrost o 90,8% względem 2019 r.). Co wpłynęło na sukces platformy?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę