Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Jak Chiny rozkręciły live streaming e-commerce

E-commerce w 2020 r. nie stoi już jedynie pod znakiem pandemii koronawirusa. Handel detaliczny zmienia się pod wpływem szybkiego rozwoju nowego trendu polegającego na budowaniu relacji z kupującym na żywo. Sprzedaż podczas live streamingu dobrze znana jest nam z telezakupów, ale Chińczycy tchnęli w nią nowego ducha. Nowinka ta zadomowiła się również w Europie.

Jak Chiny rozkręciły live streaming e-commerce

E-commerce w 2020 r. nie stoi już jedynie pod znakiem pandemii koronawirusa. Handel detaliczny zmienia się pod wpływem szybkiego rozwoju nowego trendu polegającego na budowaniu relacji z kupującym na żywo. Sprzedaż podczas live streamingu dobrze znana jest nam z telezakupów, ale Chińczycy tchnęli w nią nowego ducha. Nowinka ta zadomowiła się również w Europie.
E-commerce w 2020 r. nie stoi już jedynie pod znakiem pandemii koronawirusa. Handel detaliczny zmienia się pod wpływem szybkiego rozwoju nowego trendu polegającego na budowaniu relacji z kupującym na żywo. Sprzedaż podczas live streamingu dobrze znana jest nam z telezakupów, ale Chińczycy tchnęli w nią nowego ducha. Nowinka ta zadomowiła się również w Europie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę