Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Jak badać i mierzyć doświadczenia klienta w kontakcie ze sklepem internetowym

Spełnianie oczekiwań klientów jest bardzo ważne. W czasach dużej konkurencji, kiedy konsumenci mogą z łatwością zaspokoić swoje potrzeby u innych, szczególnie istotne staje się ułatwianie im podejmowania decyzji. Sklepy internetowe powinny maksymalnie uprościć swoim użytkownikom osiągnięcie celu, jakim jest zakup produktów i usług. Dlatego warto badać doświadczenia klienta, aby zapewnić mu pozytywne interakcje w każdym punkcie styku z marką.

Jak badać i mierzyć doświadczenia klienta w kontakcie ze sklepem internetowym

Spełnianie oczekiwań klientów jest bardzo ważne. W czasach dużej konkurencji, kiedy konsumenci mogą z łatwością zaspokoić swoje potrzeby u innych, szczególnie istotne staje się ułatwianie im podejmowania decyzji. Sklepy internetowe powinny maksymalnie uprościć swoim użytkownikom osiągnięcie celu, jakim jest zakup produktów i usług. Dlatego warto badać doświadczenia klienta, aby zapewnić mu pozytywne interakcje w każdym punkcie styku z marką.
Spełnianie oczekiwań klientów jest bardzo ważne. W czasach dużej konkurencji, kiedy konsumenci mogą z łatwością zaspokoić swoje potrzeby u innych, szczególnie istotne staje się ułatwianie im podejmowania decyzji. Sklepy internetowe powinny maksymalnie uprościć swoim użytkownikom osiągnięcie celu, jakim jest zakup produktów i usług. Dlatego warto badać doświadczenia klienta, aby zapewnić mu pozytywne interakcje w każdym punkcie styku z marką.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę