Nowy numer już jest!

Dowiedz się jak sprzedawać więcej, lepiej i częściej w 2019 roku!

Zobacz spis treści

Ho, ho, ho! Bądź gotowy na największą sprzedaż w roku

„Do grudnia jeszcze daleko!” – jeśli masz sklep online i pomyślałeś w ostatnim czasie w ten sposób, to jest duża szansa, że właśnie przegrałeś walkę o klienta. Bo myślenie o świątecznych zakupach i samo ich robienie zaczyna się znacznie wcześniej i ten trend będzie się raczej utrzymywał. Co ważne, transakcje przeprowadzane w okresie świątecznym to praktycznie 1/5 rocznej sprzedaży i o 30% większe zyski niż w pozostałych miesiącach roku1. To także szansa na przywiązanie klienta do sklepu. Jest więc o co walczyć.

Ho, ho, ho! Bądź gotowy na największą sprzedaż w roku

„Do grudnia jeszcze daleko!” – jeśli masz sklep online i pomyślałeś w ostatnim czasie w ten sposób, to jest duża szansa, że właśnie przegrałeś walkę o klienta. Bo myślenie o świątecznych zakupach i samo ich robienie zaczyna się znacznie wcześniej i ten trend będzie się raczej utrzymywał. Co ważne, transakcje przeprowadzane w okresie świątecznym to praktycznie 1/5 rocznej sprzedaży i o 30% większe zyski niż w pozostałych miesiącach roku1. To także szansa na przywiązanie klienta do sklepu. Jest więc o co walczyć.
„Do grudnia jeszcze daleko!” – jeśli masz sklep online i pomyślałeś w ostatnim czasie w ten sposób, to jest duża szansa, że właśnie przegrałeś walkę o klienta. Bo myślenie o świątecznych zakupach i samo ich robienie zaczyna się znacznie wcześniej i ten trend będzie się raczej utrzymywał. Co ważne, transakcje przeprowadzane w okresie świątecznym to praktycznie 1/5 rocznej sprzedaży i o 30% większe zyski niż w pozostałych miesiącach roku1. To także szansa na przywiązanie klienta do sklepu. Jest więc o co walczyć.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę