Zamów nowy numer!

Zdrowa polityka cenowa i rabatowa w e-commerce

Zobacz numer

Google Market Finder krok po kroku – jak skalować e-commerce na rynkach międzynarodowych

Zastanawiasz się nad ekspansją zagraniczną? Czy poziom inwestycji wymaganej do wejścia na nowy rynek umożliwi Ci osiągnięcie zwrotu? W jaki sposób oszacować potencjalne zainteresowanie klientów i który kraj wybrać? Pomóc w tym może narzędzie Google Market Finder oraz jego poszerzona wersja, udostępniona przez Google’a agencjom marketingowym.

Google Market Finder krok po kroku – jak skalować e-commerce na rynkach międzynarodowych

Zastanawiasz się nad ekspansją zagraniczną? Czy poziom inwestycji wymaganej do wejścia na nowy rynek umożliwi Ci osiągnięcie zwrotu? W jaki sposób oszacować potencjalne zainteresowanie klientów i który kraj wybrać? Pomóc w tym może narzędzie Google Market Finder oraz jego poszerzona wersja, udostępniona przez Google’a agencjom marketingowym.
Zastanawiasz się nad ekspansją zagraniczną? Czy poziom inwestycji wymaganej do wejścia na nowy rynek umożliwi Ci osiągnięcie zwrotu? W jaki sposób oszacować potencjalne zainteresowanie klientów i który kraj wybrać? Pomóc w tym może narzędzie Google Market Finder oraz jego poszerzona wersja, udostępniona przez Google’a agencjom marketingowym.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę