Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Google Analytics a CX – jak sprawdzić, co wpływa na doświadczenie zakupowe Twoich klientów

Zachowania konsumentów to często zagadka, którą trudno odgadnąć. Zastanawiasz się, jak możesz sprawdzić, czy ich doświadczenie zakupowe w Twoim sklepie jest pozytywne? W tym artykule przeczytasz, na co zwracać uwagę i co poprawić w swojej analityce, żebyś mógł badać, czy klienci są zadowoleni, a Twój biznes rósł.

Google Analytics a CX – jak sprawdzić, co wpływa na doświadczenie zakupowe Twoich klientów

Zachowania konsumentów to często zagadka, którą trudno odgadnąć. Zastanawiasz się, jak możesz sprawdzić, czy ich doświadczenie zakupowe w Twoim sklepie jest pozytywne? W tym artykule przeczytasz, na co zwracać uwagę i co poprawić w swojej analityce, żebyś mógł badać, czy klienci są zadowoleni, a Twój biznes rósł.
Zachowania konsumentów to często zagadka, którą trudno odgadnąć. Zastanawiasz się, jak możesz sprawdzić, czy ich doświadczenie zakupowe w Twoim sklepie jest pozytywne? W tym artykule przeczytasz, na co zwracać uwagę i co poprawić w swojej analityce, żebyś mógł badać, czy klienci są zadowoleni, a Twój biznes rósł.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę