Najnowszy numer!

Dowiedz się jak robić skuteczny marketing i promować e-sklep.

Zobacz numer

Nowy wymiar e-handlu. O trendach i innowacjach w sprzedaży oraz o tym, gdzie jest miejsce dla e-commerce w strategii omnichannelowej

E-commerce i sprzedaż zmieniają swoje oblicze. Dziś na sukces biznesowy i sprzedażowy w dużej mierze składają się doświadczenia konsumenta oraz urozmaicenia, jakie mu zaproponujesz – niezależnie od tego, gdzie zawiera on transakcję i jaki produkt kupuje. Poprawa jakości tych doświadczeń oraz zapewnienie shopperowi rozrywki, której on oczekuje, są możliwe dzięki innowacyjnemu podejściu i zastosowaniu nowych technologii. To one przenoszą e-commerce w zupełnie nowy wymiar.

Nowy wymiar e-handlu. O trendach i innowacjach w sprzedaży oraz o tym, gdzie jest miejsce dla e-commerce w strategii omnichannelowej

E-commerce i sprzedaż zmieniają swoje oblicze. Dziś na sukces biznesowy i sprzedażowy w dużej mierze składają się doświadczenia konsumenta oraz urozmaicenia, jakie mu zaproponujesz – niezależnie od tego, gdzie zawiera on transakcję i jaki produkt kupuje. Poprawa jakości tych doświadczeń oraz zapewnienie shopperowi rozrywki, której on oczekuje, są możliwe dzięki innowacyjnemu podejściu i zastosowaniu nowych technologii. To one przenoszą e-commerce w zupełnie nowy wymiar.
E-commerce i sprzedaż zmieniają swoje oblicze. Dziś na sukces biznesowy i sprzedażowy w dużej mierze składają się doświadczenia konsumenta oraz urozmaicenia, jakie mu zaproponujesz – niezależnie od tego, gdzie zawiera on transakcję i jaki produkt kupuje. Poprawa jakości tych doświadczeń oraz zapewnienie shopperowi rozrywki, której on oczekuje, są możliwe dzięki innowacyjnemu podejściu i zastosowaniu nowych technologii. To one przenoszą e-commerce w zupełnie nowy wymiar.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę