Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Gdy liczba klientów e-sklepu rośnie, a dział obsługi nie… Jak radzić sobie ze zwiększającą się liczbą zapytań

Coraz sprytniejsze i bardziej chwytliwe kampanie marketingowe, atrakcyjne promocje, nowe produkty… Twój sklep internetowy się rozwija, przybywa zamówień i klientów, a Ty masz problem z ich obsługą? Zwiększający się obrót w e-commerce zasadniczo jest powodem do radości, chyba że wiąże się z wysypem zapytań klientów, na które nie jesteś w stanie szybko i sprawnie odpowiedzieć.

Gdy liczba klientów e-sklepu rośnie, a dział obsługi nie… Jak radzić sobie ze zwiększającą się liczbą zapytań

Coraz sprytniejsze i bardziej chwytliwe kampanie marketingowe, atrakcyjne promocje, nowe produkty… Twój sklep internetowy się rozwija, przybywa zamówień i klientów, a Ty masz problem z ich obsługą? Zwiększający się obrót w e-commerce zasadniczo jest powodem do radości, chyba że wiąże się z wysypem zapytań klientów, na które nie jesteś w stanie szybko i sprawnie odpowiedzieć.
Coraz sprytniejsze i bardziej chwytliwe kampanie marketingowe, atrakcyjne promocje, nowe produkty… Twój sklep internetowy się rozwija, przybywa zamówień i klientów, a Ty masz problem z ich obsługą? Zwiększający się obrót w e-commerce zasadniczo jest powodem do radości, chyba że wiąże się z wysypem zapytań klientów, na które nie jesteś w stanie szybko i sprawnie odpowiedzieć.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę