Piki i spadki sprzedaży w e-commerce

Dowiedz się jak sobie radzić z sezonowością w e-handlu.

Zobacz numer

Eko, zero waste i minimalizm w e-commerce

Jak pozyskać klienta w e-commerce? Czy dla współczesnego konsumenta tylko cena ma znaczenie? Okazuje się, że nie – wymagania e-klientów coraz bardziej świadomych ekologicznie wychodzą daleko poza niską cenę, wygodę i dobrą obsługę. Zatem o czym powinien pamiętać e-sprzedawca?

Eko, zero waste i minimalizm w e-commerce

Jak pozyskać klienta w e-commerce? Czy dla współczesnego konsumenta tylko cena ma znaczenie? Okazuje się, że nie – wymagania e-klientów coraz bardziej świadomych ekologicznie wychodzą daleko poza niską cenę, wygodę i dobrą obsługę. Zatem o czym powinien pamiętać e-sprzedawca?
Jak pozyskać klienta w e-commerce? Czy dla współczesnego konsumenta tylko cena ma znaczenie? Okazuje się, że nie – wymagania e-klientów coraz bardziej świadomych ekologicznie wychodzą daleko poza niską cenę, wygodę i dobrą obsługę. Zatem o czym powinien pamiętać e-sprzedawca?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę