Prenumerata drukowana i elektroniczna

Magazyn E-commerce w Praktyce to pierwsze źródło rzetelnej wiedzy o e-handlu.

Zobacz więcej

eBay SEO i algorytm Cassini, czyli sposób na najsłabsze ogniwo Twojej oferty sprzedażowej

Pojęcie SEO kojarzy się głównie z najpopularniejszą wyszukiwarką – Google’em. Może być jednak związane również z innymi stronami internetowymi, wyposażonymi w mechanizm pozwalający na lepsze dopasowanie treści do zapytań wprowadzanych przez internautów. Dwa największe serwisy sprzedażowe, czyli eBay i Amazon, mają własne reguły, dzięki którym podsuwają kupującym najtrafniejsze oferty. Warto poznać ich zasady, żeby handlować na tych platformach z sukcesami i poprawiać wyniki najsłabszych ogniw swojej oferty.

eBay SEO i algorytm Cassini, czyli sposób na najsłabsze ogniwo Twojej oferty sprzedażowej

Pojęcie SEO kojarzy się głównie z najpopularniejszą wyszukiwarką – Google’em. Może być jednak związane również z innymi stronami internetowymi, wyposażonymi w mechanizm pozwalający na lepsze dopasowanie treści do zapytań wprowadzanych przez internautów. Dwa największe serwisy sprzedażowe, czyli eBay i Amazon, mają własne reguły, dzięki którym podsuwają kupującym najtrafniejsze oferty. Warto poznać ich zasady, żeby handlować na tych platformach z sukcesami i poprawiać wyniki najsłabszych ogniw swojej oferty.
Pojęcie SEO kojarzy się głównie z najpopularniejszą wyszukiwarką – Google’em. Może być jednak związane również z innymi stronami internetowymi, wyposażonymi w mechanizm pozwalający na lepsze dopasowanie treści do zapytań wprowadzanych przez internautów. Dwa największe serwisy sprzedażowe, czyli eBay i Amazon, mają własne reguły, dzięki którym podsuwają kupującym najtrafniejsze oferty. Warto poznać ich zasady, żeby handlować na tych platformach z sukcesami i poprawiać wyniki najsłabszych ogniw swojej oferty.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę