Sprawdź nowy numer!

Zaplanuj logistykę w e-commerce i przyciągnij klientów perfekcyjną obsługą zamówień.

Zobacz teraz

Dostawa i zwroty – skuteczny oręż w walce o klienta

Do najistotniejszych elementów procesu zakupowego w e-commerce należą dostawa towarów i obsługa zwrotów. Według badań aż 84% kupujących nie powraca do sklepu po wcześniejszych negatywnych doświadczeniach1. Dla użytkownika liczy się szybka i możliwie tania dostawa oraz jasno określona polityka zwrotów.

Dostawa i zwroty – skuteczny oręż w walce o klienta

Do najistotniejszych elementów procesu zakupowego w e-commerce należą dostawa towarów i obsługa zwrotów. Według badań aż 84% kupujących nie powraca do sklepu po wcześniejszych negatywnych doświadczeniach1. Dla użytkownika liczy się szybka i możliwie tania dostawa oraz jasno określona polityka zwrotów.
Do najistotniejszych elementów procesu zakupowego w e-commerce należą dostawa towarów i obsługa zwrotów. Według badań aż 84% kupujących nie powraca do sklepu po wcześniejszych negatywnych doświadczeniach1. Dla użytkownika liczy się szybka i możliwie tania dostawa oraz jasno określona polityka zwrotów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę