Sprawdź najnowszy numer

CX i obsługa klienta w e-commerce

Zobacz numer

Dobra komunikacja okiem kupujących online. 6 wskazówek, jak usprawnić obsługę klienta w e-commerce

Wraz z przejściem handlu do sieci ewoluowały przyzwyczajenia zakupowe Polek i Polaków. Wzrost zainteresowania zakupami online przekłada się zarówno na liczbę powstających sklepów internetowych, jak i na samą wielkość sprzedaży we wszystkich kategoriach. Zmieniające się trendy na polskim rynku e-commerce były sygnałem do zbadania wpływu wiadomości e-mailowych, SMS-owych i push oraz komunikacji w innych kanałach na częstotliwość i jakość sprzedaży.

Dobra komunikacja okiem kupujących online. 6 wskazówek, jak usprawnić obsługę klienta w e-commerce

Wraz z przejściem handlu do sieci ewoluowały przyzwyczajenia zakupowe Polek i Polaków. Wzrost zainteresowania zakupami online przekłada się zarówno na liczbę powstających sklepów internetowych, jak i na samą wielkość sprzedaży we wszystkich kategoriach. Zmieniające się trendy na polskim rynku e-commerce były sygnałem do zbadania wpływu wiadomości e-mailowych, SMS-owych i push oraz komunikacji w innych kanałach na częstotliwość i jakość sprzedaży.
Wraz z przejściem handlu do sieci ewoluowały przyzwyczajenia zakupowe Polek i Polaków. Wzrost zainteresowania zakupami online przekłada się zarówno na liczbę powstających sklepów internetowych, jak i na samą wielkość sprzedaży we wszystkich kategoriach. Zmieniające się trendy na polskim rynku e-commerce były sygnałem do zbadania wpływu wiadomości e-mailowych, SMS-owych i push oraz komunikacji w innych kanałach na częstotliwość i jakość sprzedaży.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu E-Commerce w Praktyce

w wersji premium lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony wiedzy o e-commerce?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę premium lub elektroniczną by zyskać dostęp do magazynu w wersji elektronicznej PDF.

Zamów prenumeratę